Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

2ος Διαγωνισμός


Λίγο πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων το παλαιοπωλείο σε συνεργασία με το Μαθηματικό - Συγγραφέα Μαυρίδη Γιώργο σας προσφέρει (8) βιβλία μαθηματικών κατεύθυνσης Γ λυκείου (2ος Τόμος).

Λίγα λόγια για τα βιβλία!

Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη μεθοδολογία και στην ανάπτυξη του σκεπτικού διότι κατά τον συγγραφέα είναι σημαντικό ο μαθητής να καταλαβαίνει όχι μόνο τι κάνουμε, αλλά κυρίως γιατί το κάνουμε. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που αποφεύγει την κατηγοροποίηση των ασκήσεων (περιπτωσιολογία), η οποία –όπως πιστεύει ο ίδιος– δεν βοηθά τους μαθητές να μάθουν να σκέπτονται, αφού αδρανοποιεί τη σκέψη τους καθιστώντας ατροφικό το λογικό τους διάγραμμα. Το να προσπαθείς να βάλεις τα Μαθηματικά σε καλούπια είναι σαν να προσπαθείς να μετατρέψεις το άπειρο σε πεπερασμένο. Είναι κάτι χειρότερο από ανόητο και γελοίο. Είναι καθαρά ανέντιμο.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Β΄ ΤΟΜΟΥ 

Πρόλογος     
Διαφορικός Λογισμός (Β' μέρος)........................................................11
Λυμένα θέματα......................................................................................13      
Προτεινόμενα θέματα .........................................................................259   
Διαγωνίσματα .....................................................................................317    
Ολοκληρωτικός Λογισμός ................................................................329   
Λυμένα θέματα ....................................................................................331   
Προτεινόμενα θέματα ..........................................................................505   
Διαγωνίσματα ......................................................................................543      
Επαναληπτικά Θέματα.......................................................................555    
Απαντήσεις ...........................................................................................575    
Βιβλιογραφία ........................................................................................636

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα!

Ο Γιώργος Μαυρίδης εδρεύει και διευθύνει τον εκδοτικό οίκο "Μαυρίδη" στη Βόρεια Ελλάδα. Είναι καθηγητής Μαθηματικών και διδάσκει στο Κολέγιο "Anatolia High School" της Θεσσαλονίκης.


Λίγα λόγια για το 2ο Διαγωνισμό!

Δικαίωμα στο διαγωνισμό έχουν όλοι ανεξαρτήτως αν είναι μέλη ή μη του παλαιοπωλείου.

Ο διαγωνισμός ξεκινάει σήμερα στις 06/12/2014 και έχετε δικαίωμα συμμετοχής έως και τις 08/01/2015 που ανοίγουν τα σχολεία. Έπειτα θα ακολουθήσει κλήρωση και τα ονόματα των νικητών θα δημοσιευθούν στην παρούσα ανάρτηση η οποία θα βρίσκεται σταθερά στη δεξιά στήλη του παλαιοπωλείου. Συνεπώς να επισκεφτείτε ξανά το χώρο αυτό!  

Για να συμμετάσχετε αρκεί να στείλετε ένα σχόλιο ("Δημοσίευση σχολίου" στο τέλος της ανάρτησης) με ένα όνομα  (ή nickname) που να χαρακτηρίζει αν κληρωθείτε ότι αφορά εσάς, την πόλη που κατοικείτε (αν είστε από Αθήνα, δηλώνετε και τη συνοικία)  και την ιδιότητά σας (π.χ μαθητής (και σε ποια τάξη) - καθηγητής - κ.λ.π.....). Για παράδειγμα: Είμαι μαθηματικός με λένε  Χρήστο Κανάβη κατοικώ στον Κορυδαλλό και δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό. 

Αν για κάποιο λόγο δεν μπορείτε να στείλετε σχόλιο μπορείτε να στείλετε email στη διεύθυνση ckanavis@gmail.com ή ακόμα και μπορείτε να γράψετε στη ζωντανή συνομιλία (chat) που βρίσκεται στο τέλος της δημοσίευσης.

Θα μου επιτρέψετε να δώσουμε μία μικρή προτεραιότητα στους μαθητές που παρακολουθούν το παλαιοπωλείο. Οπότε ανάλογα και με τις συμμετοχές ίσως γίνουν δύο κληρώσεις όπως και στον πρώτο διαγωνισμό μία για μαθητές που θα μοιραστούν τα τρία (3) βιβλία και μία για τους υπόλοιπους συμμετέχοντες που θα μοιραστούν τα άλλα πέντε (5). 

Μετά τη κλήρωση θα αναρτηθούν τα ονόματα των νικητών οι οποίοι θα πρέπει να στείλουν στο email: ckanavis@gmail.com τα στοιχεία τους (Ονοματεπώνυμο - Διεύθυνση Κατοικίας) για να τους σταλούν ταχυδρομικά τα βιβλία χωρίς φυσικά κανένα κόστος συμμετοχής και έξοδα αποστολής. Θα γίνει σχετική ενημέρωση με νέα ανανεωμένη ανάρτηση.   

Τέλος να ευχαριστήσω το Γιώργο Μαυρίδη για την προσφορά του αυτή, η οποία ελπίζω να παροτρύνει και άλλους συγγραφείς να κάνουν το ίδιο.  

Δείτε και ένα δείγμα από το Β τόμο, από τις ενότητες:

Διαφορικός λογισμός


Ολοκληρωτικός λογισμός

Blog Widget by LinkWithin

28 σχόλια:

  1. Ονομάζομαι Λάζαρος Σανδαλίδης,μένω Πτολεμαίδα,είμαι μαθηματικός και επιθυμώ να συμμετέχω στον διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ονομάζομαι Τσιρωνά Εύη, κατοικώ στα Πεύκα Θεσσαλονίκης,είμαι μαθηματικός και δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι μαθηματικός, με λένε Γκουντή Βασίλη, κατοικώ στη Λάρισα και δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ονομαζομαι Νικος Οικονομου, ειμαι Μαθηματικος και κατοικω στην Αθηνα. Δηλωνω συμμετοχη στον Διαγωνισμο. Συγχαρητηρια για το site και για ολη την προσπαθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού κέρδισα το πρώτο βιβλίο θα είναι άδικο να μην κερδίσω και το δεύτερο :) Δηλώνω συμμετοχή στον διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ονομαζομαι Καππος Αντωνης ειμαι μαθηματικος και κατοικω στη Λαμπρινη.ΔΗΛΩΝΩ συμμετοχη στο διαγωνισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λεγομαι Καππος Γιαννης ειμαι μαθητης,κατοικω στη Λαμπρινη και δηλωνω συμμετοχη στο διαγωνισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ονομάζομαι Χρήστος Ζαχαράκης, είμαι μαθηματικός, κατοικώ στον Βόλο και θα ήθελα να δηλώσω συμμετοχή στον διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ονομαζομαι Νικολαου Κατερινα ειμαι μαθηματικος,κατοικω στη Λαμπρινη και δηλωνω συμμετοχη στο διαγωνισμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ονομαζομαι Παπαγεωργιου Χριστοφορος ειμαι μαθηματικος και κατοικω στην Πρεβεζα και δηλωνω συμμετοχη στο διαγωνισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ονομαζομαι Τζαβαρας Γεωργιος ειμαι μαθηματικος και κατοικω στο Κερατσινι και δηλωνω συμμετοχη στο διαγωνισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ονομαζομαι Τρίκας Δημήτρης , ειμαι μαθηματικος , κατοικω στα Γιαννιτσα και δηλωνω συμμετοχη στο διαγωνισμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ονομάζομαι Καρδαμίτσης Σπύρος, είμαι μαθηματικός, κατοικώ στην Αθήνα και δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ονομάζομαι Χαρά Κουτλή, είμαι μαθητρια, κατοικω στην Λάρισα και δηλώνω συμμετοχη στη κλήρωση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι μαθητής της Γ' Λυκείου, ονομάζομαι Νίκος Μουστίδης, κατοικώ στη Θεσ/νίκη και δηλώνω συμμετοχή στο Διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα!
    Ονομάζομαι Μυρσίνη Δήμου, είμαι μαθηματικός και μένω στο Περιστέρι!
    Είχα λάβει μέρος και στον προηγούμενο διαγωνισμό, δυστυχώς χωρίς επιτυχία!
    Ελπίζω αυτή τη φορά να είμαι πιο τυχερή.
    Καλές Γιορτές σε όλους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ονομαζομαι Νικολαος Τσακνακης ειμαι εκπαιδευτικος, κατοικω στη Λαρισα και δηλωνω συμμετοχη στο διαγωνισμο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ονομάζομαι Κάκκαλος Παντελής, είμαι μαθηματικός, κατοικώ στο Λιτόχωρο Πιερίας και δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ονομάζομαι Ρουμελιώτης Θωμάς, είμαι μαθηματικός, κατοικώ στην Καρδίτσα και δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κασσαπάκη Βαγγελιώ. Είμαι καθηγήτρια μαθηματικών και μένω στην Κρήτη. Θέλω να συμμετέχω στο διαγωνισμό.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ονομάζομαι Νίκος Γεωργάκης, είμαι μαθηματικός, κατοικώ στην Θεσσαλονίκη και δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ονομάζομαι Αναστασία Τσακνάκη, ειμαι μαθήτρια Γ Λυκείου, απο Λάρισα και δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό για το βιβλίο. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ονομαζομαι Συραϊνα, κατοικω στη Σκιαθο και ειμαι μαθητρια της τριτης λυκειου. Θα ηθελα να δηλωσω συμμετοχη στο διαγωνισμο. Ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα, ονομάζομαι Ντινόπουλος Χρήστος, είμαι μαθηματικός και κατοικώ στην Πάτρα. Δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ονομάζομαι Δημήτρης Γαβαλάς , είμαι μαθηματικός , κατοικώ στη Κύπρο και δηλώνω συμμετοχή στο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπερα ονομαζομαι Γιωργος,ειμαι απο τον πειραια και θα ηθελα να δηλωσω συμμετοχη στον διαγωνισμο....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σας ειμαι η Ευα απο Ανοιξη αττικης,ειμαι μαθητρια της γ λυκειου και δηλωνω συμμετοχη στον διαγωνισμο.Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή